czwartek, 4 sierpnia 2016

Bukowiec - Königsbach - Cmentarz ewangelicki - Karczowanie

Deszczowa pogoda zakończona, kilka słonecznych wykorzystałem do ponownych prac na cmentarzu. Trzy ostatnie dni były efektywne, karczowałem ścieżkę przez środek cmentarz, prowadzi od wejścia przy Rokicińskiej do studni, trawa już posiana.



Następnie zacząłem "karczować" dwa groby przylegające do polanki, tylko dzisiaj wywiozłem 14 taczek ziemi, korzeni bluszczu i śmieci.. Najgorsze było wycinanie i wykopywanie korzeni dębów i innych drzew liściastych. Zostało jeszcze sporo innych zarośniętych grobów, jest jeszcze czas , dam sobie radę.

                                                             Przed karczowaniem.
        Po karczowaniu, ziemia wywieziona do poziomu ramy, korzenie, chwasty i śmieci wywiezione.

Za godzinkę spotykam się z mieszkańcem Bukowca (nowe osiedle). Otrzymałem z jego strony deklarację pomocy na cmentarzu !. To już druga oferta w ciągu trzech dni, oby tak dalej !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz