wtorek, 14 czerwca 2016

Bukowiec - Konigsbach - Andrespol - Helga Keppler - Ohmenzetter - Zdjęcia !!! - część 1.

W dniu dzisiejszym otrzymałem pękatą, dużą kopertę z Niemiec. Trzęsącymi rękami wyjmowałem zawartość przesyłki, były w niej ksero zdjęć i dokumentów dotyczących Bukowca i Andrespola !!!
Nadawcą była Helga Keppler, ta którą poznałem na bukowskim cmentarzu (jest sporo materiału na moim blogu o tym spotkaniu). Postaram się w kilku odcinkach wszystko zaprezentować, materiał wspaniały, dobrze opisany, dziękuję Helga !!!
Treść I części listu z 1 czerwca 2016 roku:
Kochani Elu i Andrzeju,
Oto zdjęcia i dokumentacja rodziny Ohmenzetter i kilka zdjęć z rodziną Keppler.
Wyjaśnienia (opisy) znajdziesz na tyłach zdjęć. Na wykazach nazwisk postawiłam krzyżyki do których są dokumenty-akty: urodzin, chrztu albo ślubu. Ja to wszystko skopiowałam. Zamelduj się jeśli z tych zdjęć czy dokumentów coś wykorzystasz.
Serdeczne pozdrowienia dla was i bądź zdrów.
Wasi: Helga i Fritz.
O Andrespolu w następnej części.
                      Bukowiec (Konigsbach) - Dom od podwórza z babcią Lilli Keppler (po prawej)


Bukowiec (Konigsbach) - Liselotte Keppler, urodzona w 1927 roku - z domu Ohmenzetter (była moją teściową), zmarła w 1987 roku.

                       Bukowiec (Konigsbach) - Lilli Keppler ze swoim ojcem Karlem Keppler.

                             Bukowiec (Konigsbach), Lilli Keppler, moja żyjąca jeszcze ciocia.

1 komentarz: