poniedziałek, 11 marca 2024

Stefania Wieczorek - Nauczyciel - Łódź - Dokumenty - cz.1

 W jednej teczce "znalazłem' ponownie sporo dokumentów w postaci dowodów osobistych, książeczek, legitymacji, świadectw szkół: powszechnych, Gimnazjum Krawieckiego, Miejskiej Szkoły Handlowej wszystkich z Łodzi. Do tego dokumenty o działalności gospodarczej"dziewiarstwa, robienia swetrów" na różne osoby. Trudno obecnie powiązać kilkadziesiąt dokumentów na kilka nazwisk. Wspólnym jest to, że znalazły się one w jednym kontenerze na Skupie Makulatury moje nieżyjącego już Przyjaciela Krzysia Gładkiego. Nabyłem je wiele lat temu, teraz porządkująć moje szpargały postanowiłem przedstawić je na moim blogu. Dla mnie jest to historia mojego Miasta Łodzi. Bohaterowie tych dokumentów "pisali" historię tego pięknego miasta, zapraszam. Może ktoś rozpozna te osoby.

1. Dokumenty łódzkiej nauczycielki Stefanii Wieczorek, urodzonej 8 stycznia 1894 (minęło 100 lat) w Piotrkowie. Mieszkała najprawdopodobniej do śmierci w Łodzi przy ul. Dygasińskiego.





 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz