czwartek, 27 maja 2021

DAWNY ANDRZEJÓW I ANDRZEJOWIANIE NA STAREJ FOTOGRAFII - Andrzejów - Wiatrak - Młyn - cz.3

    Moc przekazu, moc internetu! Ostatnimi czasy, jestem aktywny na Facebooku: 

Andrespol Fotografia - kiedyś i dziś

Trzy dni zaledwie minęło jak wstawiłem tam interesujące zdjęcie wiatraka, tak wiatraka, bardzo rzadki widok w obecnych czasach..


               Stary wiatrak na polu między ul. Rokicińską, Rzeźną i Ziarnistą (obecnie nie istnieje).

    W tym krótkim czasie zdjęcie obejrzało 1.200 osób! - pojawiło się 28 komentarzy. Przyznacie Państwo, że jest moc i zainteresowanie!

Oto komentarze dotyczące tego zdjęcia, liczę, że będzie ich z czasem jeszcze więcej. Zastosowałem metodę zgadywanki, nie podałem lokalizacji. :

Marta Janiszewska

Przy Rokicińskiej /Kościelna?

Krzysztof Muszyński
Administrator
Marta Janiszewska bardziej po drugiej stronie Rokicińskiej w kier. Przylesia

Marta Janiszewska
Krzysztof Muszyński no tak ...dokładnie o to miejsce mi chodziło

Artur Grochowski
Administrator
Nie kojarzę w ogóle 🙁 Mówicie o działce przed torami? Tam gdzie teraz jest ogrodniczy?

Marta Janiszewska
Artur Grochowski nie wcześniej ..jeszcze przed myjnią

Artur Grochowski
Administrator
Zabijcie mnie ale w ogóle nie kojarzę jakiegokolwiek wiatraka w naszym sąsiedztwie 🙁
Najbliższy jaki świadomie widziałem i oglądałem był w Wolborzu.

Andrzej Braun
Administrator
Artur, a jednak! Stary wiatrak na polu między ul. Rokicińską, Rzeźną i Ziarnistą (obecnie nie istnieje).

Artur Grochowski
Administrator
Ale tam jest strasznie mokro!

Artur Grochowski
Administrator
Muszę z ojcem porozmawiać na ten temat, coś mi się tu nie zgadza.

Marta Janiszewska
Andrzej Braun dokładnie tam...to ja go nawet pamiętam..

Katarzyna Panek
Marta Janiszewska No cos ty ja nie pamiętam

Krzysztof Duda
Wg mapy z 1939r wiatrak stał tak mniej więcej w połowie drogi pomiędzy nowym cmentarzem a skrzyżowaniem Kościelna/Rokicińska


Bogusław Zbrożyński
Dzisiejsza młynarska ul


Przemysław Tomaszewski

To jest niesamowite❤️

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz