niedziela, 18 lutego 2018

Kotliny - Młyn wodny - Sadowski - Noszczyński - Będków

Szczęścia nigdy nie jest za dużo, jednak wczorajszy dzień obdarował mnie cudownymi zdjęciami. Temat młynów wodnych w Kotlinach jest dla mnie bardzo ważny i istotny. Sporo w tym temacie napisałem wcześniej na moim blogu. Nie spodziewałem się, że tak cudowne zdjęcia młyna rodziny Sadowskich znajdę w Będkowie! Jedno niewielkie zdjęcie zdobyłem przed 2 laty. Teraz mogę zaprezentować nie tylko wyraźny budynek, lecz także wielu pracowników! Co więcej, zdjęcie wewnątrz, z Jankiem Noszczyńskim w roli głównej, dwa w jednym! Okazuje się, że nie wolno tracić nadziei, trzeba szukać, szukać, szukać!







                            Janek Noszczyński z Będkowa jako pracownik młyna w Kotlinach.

                             Janek Noszczyński na tle młyna i mostu na rzece Miazgi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz