niedziela, 1 listopada 2020

Bukowiec - Cmentarz ewangelicki - 1 listopada

    Dzień wcześniej pisałem o przygotowaniach tegorocznego Święta Wszystkich Świętych. Podobna sytuacja nigdy wcześniej nie miała miejsce, zakazu wstępu na cmentarze. Rozumiem sedno decyzji, nie rozumiem jednego, dlaczego tak późno?! Mój blog nie był i nie nie będzie miejscem dysput politycznych.

    Dzisiaj zaglądałem trzykrotnie na mój cmentarz, nie powiem, widziałem rodziny z dziećmi. Miły widok, bardzo cieszy, że widać młodzież, oto mi zawsze chodziło.

    Miłą niespodzianką była wiadomość, że Kacperek jedzie w kierunku Bukowca, chce zapalić symboliczny znicz, nie pozostało mi nic innego jak wyjść mu na spotkanie. Spędziliśmy na cmentarze dobre trzy kwadranse, jak zwykle przewodnim tematem było sprawy cmentarzy....

   Zrobiłem kilka fotek o zmroku, nie powiem, cmentarz wieczorową porą prezentuje się ładnie.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz