wtorek, 30 maja 2017

Bukowiec - ul. Dolna 52 - Brójce - Gminna ewidencja zabytków - Smutny koniec...

O tym zabytkowym domu pisałem w styczniu tego roku. Miałem nadzieję, że nie zostanie on rozebrany. Rozmawiałem telefonicznie z Konserwatorem Zabytków w Łodzi, także z pracownikiem Urzędu Gminy Brójce. Powodem mojej interwencji był anonimowy komentarz na moim blogu:

Anonimowy 26 stycznia 2017 10:12 o treści:
https://www.olx.pl/oferta/drewniany-dom-CID3-IDjBmft.html#adb49b1d47 to chyba ostatnia zima domu pani śliwińskiej!!
Sprawdziłem pod tym adresem, zamieszczam co zostało napisane:


"oddam drewno domu drewnianego i szopy drewnianej zplace za wywoz gruzu iuporzadkowanie terenu w m bukowiec gmina brojce ".

 

Bukowiec - ul. Dolna 52 - Brójce - Gminna ewidencja zabytków - cz.2

Dzisiaj zrobiłem kilka zdjęć, nie chcę komentować więcej tego przypadku....

Okazuje się, że można zrobić wszystko, wystarczy kilka podpisów i pieczątek, dom był, domu nie ma.. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz