sobota, 2 czerwca 2018

Bukowiec - Königsbach - Rodzina Kühler - Rokicińska 713 - cz.2

    We wcześniejszym materiale wspominałem o wizycie braci Kühler. Wcześniej dostałem skan zdjęcia na którym przed rodzinnym domem stoją rodzice Ericha i Alexandra. Nie przypuszczałem, że to jest dom który rozebrano przed ok. 4 laty! Znajdował się on na przeciwko delikatesów "Jawor" w Bukowcu. Spłonął w niewyjaśnionych dotąd okolicznościach, życie stracił jeden z jego domowników. Stał dwa lata pusty, straszył wypalonymi oknami i ścianami, później podjęto decyzję o jego rozbiórce, pozostała czysta ogrodzona działka...
Tak zakończyła się historia rodzinnego domu Ericha Kühlera. Chciałbym dzięki uprzejmości wyżej wymienionego zaprezentować kilka zdjęć obejścia tej posesji, są piękne! Nie miałem czasu, aby zrobić dokładne skany, mam nadzieję, że kiedyś będę miał możliwość jeszcze raz je obrobić na skanerze. Wszystkie zamieszczone zdjęcia zrobione były w Bukowcu - Königsbach.




Niestety, nie mogłem zrobić wyraźniejszego skanu, brak czasu. na zdjęciu mama Ericha i Alexandra w bramie swojego domu. W tle pusty plac, na którym obecnie są Delikatesy "Jawor". Alicia Kühler - urodzona 02.01.1920 roku w Königsbach, zmarła 10.01.2009 roku w Zeit.

                                      Widok w kierunku Wygody.

                           Mama Alicia Kühler z synkami Horstem i Erichem.

                                           Erich Kühler i Arno (Vetter)

                                       Erich Kühler i Ella Keppler

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz