wtorek, 12 listopada 2019

Choroba - Przerwa - Sandra Braun - Kainath - Wacker - Messinger - Bajer - Życzenia

       Niestety, okazuje się, że zdrowie jest najważniejsze! - a tego ostatnio mi brakuje... Przebywał od ubiegłego czwartku w Ośrodku dla ZAWAŁOWCÓW... Wrócę w najlepszym przypadku pod koniec tego miesiąca. Wziąłem ze sobą wszystko, aby w wolnych chwilach popracować, odpowiedzieć na zaległe e-maile, mam ciekawe materiały do zamieszczenia, niestety..., internet działa na korytarzu i to jak się poszczęści..W moim pokoju niestety nie... XXI wiek (proszę nie myśleć, że to nie ze względu na zdrowie pacjenta). W tej chwili siedzę w czytelni, podłączyłem się pierwszy raz, nikogo nie ma, mogę napisać te kilka słów. A zaległości mam przeogromne, od początku września choruję sobie, szpital, sanatorium...
       Przepraszam wszystkich tych którym nie pomogłem, nie odpisałęm , a wiadomości jest bez liku.. Chociażby ta którą otrzymałem w dniu wczorajszym od Sandry Braun
 Hello Andrzej:
I just read your blog and I am sorry that you are not feeling well. I hope you are taking good care of yourself. God bless you!

I saw your blog post about some of the names of the earliest settlers. I will send you this link, which is a list of all the earliest settlers from a book written in German and published in 1942 by Stangl. It is a very interesting link! I see the names of some of my ancestors on here (Kainath, Messinger, Bajer, Wacker). Perhaps your readers will want to know about the site as well.

Are you in good health these days? How are you?


Best regards,
Sandra Braun

Cześć Andrzej:
Właśnie czytam twojego bloga i przepraszam, że nie czujesz się dobrze. Mam nadzieję, że 
dbasz o siebie. Niech cię Bóg błogosławi!
Widziałem twój post na blogu o niektórych nazwiskach pierwszych osadników. Wyślę ci ten
 link, który jest listą wszystkich pierwszych osadników z książki napisanej w języku 
niemieckim i opublikowanej w 1942 roku przez Stangla. To bardzo interesujący link!
 Widzę tutaj nazwiska niektórych moich przodków (Kainath, Messinger, Bajer, Wacker).
 Być może Twoi czytelnicy również chcą wiedzieć o stronie.

Czy jesteś teraz w dobrym zdrowiu? Jak się masz?
Z poważaniem,
Sandra Braun
Linka przesłanego przez Sandrę zostawiam na razie dla siebie, oczywiście dane zawarte 
w nim zamieszczę na blogu. Pozdrawiam wszystkich czytelników ( w szczególności Sandrę!),
 do usłyszenia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz