niedziela, 3 września 2017

Bukowiec - Cmentarz ewangelicki - Wichura - Zniszczenia - cz.2

Miła niespodzianka ze strony Wójta Gminy Brójce! W ubiegłym tygodniu zadzwonił do mnie z zapytaniem, co zrobić z kasztanowcem, którego zniszczyła wichura. Otrzymałem propozycję zagospodarowania drewna. Początkowo chciałem swoją przyczepa dostarczyć drewno najbardziej potrzebującym w Bukowcu. Jednak po przemyśleniach podjąłem decyzję, że nie chcę mieć nic z tym wspólnego. Nie byłbym w stanie udowodnić moim przeciwnikom, że całe drewno poszło pod takie adresy. Są tworzone legendy o moich zarobkach na miejscowym cmentarzu..
Suma sumarum, w ubiegły czwartek ekipa Zakładu Usług Komunalnych pocięła i wywiozła drewno!
Raz jeszcze dziękuję Panu Agaciakowi jak i kierownikowi ZUK, Panu Nawrockiemu. Zaczynają wiać dobre wiatry, mam nadzieję, że współpraca z Gminą będzie coraz lepsza!
Chce nadmienić jeszcze, że w przyszły wtorek, na Sesji Rady Gminy Brójce, będziemy głosować możliwość przejęcia cmentarza ewangelickiego w Bukowcu od Starostwa Powiatowego w Łodzi.
Cmentarz stanie się własnością naszej gminy, wiele problemów prawnych zniknie bezpowrotnie!

     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz