sobota, 19 października 2019

Kolej - Pociąg pancerny - Polska - Pomoc

    Prośba od czytelników mojego bloga. Ja sam nie mogę w niczym pomóc, dlatego prośba do czytelników, może ktoś coś wie, pomoże!

Dobry wieczór,
Niestety, dopiero dzisiaj natrafiłem w sieci na Pański interesujący blog.
Od dawna interesuję się tematyką polskiej broni pancernej, a w szczególności polskimi pociągami pancernymi. Jestem autorem szeregu artykułów na ten temat. Korzystałem z zasobów Archiwum Wojskowego w Rembertowie.  W najnowszym numerze czasopisma "Świat kolei" 09/2019 ukazał się artykuł pt. Szerokotorowy pociąg pancerny "Gen. Konarzewski 1.Dywizji Strzelców Wielkopolskich" cz.1, który napisałem wspólnie z kolegą.
Poszukując informacji na ten temat przeglądam także stare czasopisma, a ciekawe rzeczy fotografuję. Mogę udostępnić zdjęcia do Pańskiego  bardzo ciekawego bloga.
Pozdrawiam serdecznie Krzysztof M.
P.S. Poszukuję takiego zdjęcia, jak w załączniku, bo z tego Muzeum w Warszawie dawno je ukradziono.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz