niedziela, 27 października 2019

Zawady - Bełchatów - Cmentarz ewangelicki - Sprzątanie - 2019



Wczoraj wieczorem napisała do mnie Pani Marzena Polak, mieszkanka Zawad koło Bełchatowa. Jest radną, zarazem inicjatorką sprzątania miejscowego cmentarza ewangelickiego w tym sołectwie od wielu lat. Pisałem o tym cmentarzu 7 marca 2015 roku, kiedy to jadąc do Bełchatowa odwiedziłem to miejsce:


     Wiem, sam się o tym wielokrotnie przekonałem, jak trudno przekonać ludzi, że powinno się dbać o takie nekropolie, że tam spoczywają ludzie, mieszkańcy, którzy tworzyli historię i dobrobyt tych miejscowości, nie ważne, lepsi, czy też gorsi, lepszego lub gorszego wyznania (dla oponentów). Dlatego bardzo ucieszyła mnie relacja zamieszczona na Facebooku przez panią Marzenę. Prezentuję kilka fotek, bo warto, obecność i radość dzieci jest najważniejsza! W moim przypadku tego właśnie zabrakło... Serdeczne gratulacje!

Lubimy to!
https://www.facebook.com/100008116998114/posts/2439167469697129/












Mieszkańcy Zawad pięknie posprzątali dziś stary cmentarz ewangelicki w swojej miejscowości 👍💪😍 Do akcji Koła Gospodyń Wiejskich w Zawadach dołączyli też harcerze ze Szkoły Podstawowej w Dobrzelowie 🚶‍♀️🚶‍♂️🙋‍♀️🙋‍♂️🧹 Dzięki temu wspólnemu przedsięwzięciu, na terenie tej nekropolii można teraz obejrzeć kilka częściowo zachowanych nagrobków. Natomiast sami uczestnicy sprzątania odpoczęli przy integracyjnym grillu. Lubimy to! 👍☀️❤️

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz