poniedziałek, 2 marca 2015

Radni - Wybory - Bukowiec - Brójce - 2015

W dniu wczorajszym tj. 1.03.2015 w Bukowcu odbyły się wybory uzupełniające do rady Gminy Brójce.
Miałem zaszczyt być jednym z kandydatów w okręgu 4 i otrzymałem informację, że oddano na mnie 62 głosy, Krupińską Annę 5 głosów, Danielewicza Krzysztofa 12 głosów. Wygrałem, zostałem Radnym, jestem bardzo dumny i zobowiązany wobec moich Wyborców, dziękuję za wszystko. Mam nadzieję, że dzięki tej funkcji, będę mógł uratować zdewastowany cmentarz ewangelicki w Bukowcu i inne zabytki w naszym regionie.




W okręgu 3 startowała Pani Magdalena Comporek, która także wygrała we wczorajszych Wyborach.
Osoba bardzo odpowiedzialna, pełna entuzjazmu i pomysłów, szczególnie dotyczących skutecznej współpracy ze szkołami w Bukowcu i Kurowicach. Dzieci, przyszłość naszej gminy są priorytetem nowej Radnej. Dumna mama trójki dzieci Krystiana, Amelki i Mateusza i żona Krzysztofa. Bardzo dobry wybór!!!
Wyniki: Magdalena Comporek 69 głosów, Wiktor Wira 38 głosów, Marcin Bednarz 19 głosów.




Komunikat Gminy Brójce:
Wyniki wyborów uzupełniających PDF Drukuj Email
Poniedziałek, 02. Marzec 2015 08:39
W dniu 1 marca 2015 r. odbyły się wybory uzupełniające do Rady Gminy Brójce w okręgach nr 3 i nr 4 w Bukowcu. Poszczególni kandydaci otrzymali następującą liczbę głosów:
Okręg Wyborczy Nr 3

WIRA Wiktor Kamil, lat 19, zam. Bukowiec zgłoszony przez KWW Bukowiec - Wygoda - lista nr 1  -  38 głosów

BEDNARZ Marcin Przemysław, lat 42, zam. Bukowiec zgłoszony przez KWW Wspólnota Samorządowa Gminy Brójce - lista nr 2  -  19 głosów

COMPOREK Magdalena, lat 36, zam. Bukowiec zgłoszona przez KWW Radosława Agaciaka - lista nr 3  -  69 głosów

Okręg Wyborczy Nr 4

DANIELEWICZ Krzysztof Robert, lat 47, zam. Bukowiec zgłoszony przez KWW Bukowiec-Wygoda  - lista nr 1  -  12 głosów

KRUPIŃSKA  Anna  Beata, lat 42, zam. Bukowiec zgłoszona przez KWW Wspólnota Samorządowa Gminy Brójce - lista nr 2  -  5 głosów

BRAUN Andrzej Jan, lat 61, zam. Bukowiec zgłoszony przez KWW Radosława Agaciaka - lista nr 3  -  62 głosów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz