środa, 22 kwietnia 2015

Bukowiec - Königsbach - Cmentarz ewangelicki - Sprzątanie

W dniu dzisiejszym "wtargnąłem" na bukowski cmentarzyk. W ciągu pięciu godzin wykarczowałem około 40 m2 terenu, od strony wschodnio-północnej. To dopiero początek, w bluszczach znajduje się mnóstwo liści i śmieci...
Widok tej części cmentarza rano, dzisiaj rano.

Widok po godzinie 13,00
Specjalnie zacząłem prace porządkowe od tyłu, aby nie było zbyt dużo gapiów.
Jednak dwaj miejscowi "smakosze" którzy odwiedzają ten teren każdego dnia do wiadomych celów "umilało" mi swoimi gadkami moją pracę...


Jeden z nich wymyślił, że może te grubsze gałęzie mu się przydadzą ....., sterta wyniesiona na zewnątrz.



.
Pozostałości po murze cmentarnym, tych cegieł było kilkadziesiąt tysięcy !!!
"Pracowici bukowianie", zostawili na pamiątkę kilka. Na drugim zdjęciu dobrze widoczne sygnatury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz