poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Bukowiec - Königsbach - ul. Górna 49 - Zabytek ??? - ciąg dalszy

Napisałem w dniu 11 kwietnia o "leżącym zabytku" w Bukowcu na ulicy Dolnej 49.
Cytat:
"Ściana widoczna na drugim zdjęciu grozi w każdej chwili zawaleniem, pani Ślepecka musi  przechodzić koło tej "tykającej bomby", aby dostać się do swojego domu ".
W dniu dzisiejszym, tj. 20 kwietnia, w bardzo wietrznym dniu "tykająca bomba" zaczyna działać,  zamieszczam dzisiejsze zdjęcia:

Pod tą częścią dachu była ścieżka, którą przechodziła każdego dnia pani Ślepecka.


Jutro spotkam się przy tym "zabytku" z przedstawicielem Gminy Brójce, mam nadzieję, że pozytywnie zakończy się ten "czeski film".
c.d.n.

4 komentarze:

  1. Jestem z Andrzejowa więc po części ta historia jest ze mną związana. Jestem też uczestnikiem koła historycznego. Dziękuję za fajną lekcję historii panu Andrzejowi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowałam się pana artykułem. Tak się składa że mój tata też pochodził z Będkowa. Nazywał się Jan Pachniewicz. Syn Czesława. Dziadkowie zamieszkali w Koluszkach przed ll wojną. Mieli czwórkę dzieci , Jana , Feliksa, Marię i Ryszard.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie i dziękuję za wiadomość!
      Interesujące, bardzo proszę o dokładniejsze informacje, gdzie w Będkowie mieszkał Jan itp..
      Czyt ktoś jeszcze mieszka z rodziny. Serdecznie pozdrawiam
      A.Braun

      Usuń
  3. Niewiele wiem o historii i drzewie geneologicznym rodziny. Z tego blogu usiłuję się coś dowiedzieć.Pozdrawiam . Mój tel. 691210851 proszę o kontakt.Pachniewiczówna.

    OdpowiedzUsuń