poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Bukowiec - Cmentarz ewangelicki - Cmentarny wspólnik - Poniedziałek - cz.2

Przymierzałem się do tego grobu od dawna, także Krzysiu. Ciekawiło nas, co jest napisane z drugiej strony nagrobka. Jednak wielkość i waga budziły respekt. Pożyczyłem od mojego brata "bloczek" z łańcuchami, chciałem go przywiązać do drzewa rosnącego obok. Krzysiu "pozamiatał" temat:
- co, my nie damy rady ?!
- dawaj, damy radę gołymi łapami!
Słowo się rzekło, oczy mi się zrobiły jak u słonia, postękałem i jak "Feniks z popiołów", nagrobek stanął jak klocek LEGO !!
Jeden wariat lepszy od drugiego.... Tak mi się dobrze zrobiło, że....., ale o tym w następnej części!


                                           Tak wyglądała ta kwatera kilka dni temu...

                                                                   A tak dzisiaj .....!!!

                      Rodzinny nagrobek, w tytule: Tutaj spoczywają w Bogu, nasi ukochani rodzice.
                                                 HIER RUHEN IN GOTT
                                                 UNSERE LIEBE ELTERN
                                                 PETER GROSCHANG
                                             25 MAJ 1825 † 9 FEBR. 1899
                                            ANNA EMILIE GROSCHANG
                                                  GEB. WILDEMANN
                                             24 APR. 1831† 16 MARZ 1900
                                              DU HAST UNS ERLOSTET
                                                 HERZ DU TREUR GOTT 

                                            

                                               
                                              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz