niedziela, 4 grudnia 2016

Cmentarz ewangelicki - Ratując Pamięć - H.Szurczak - Karl Fuchs - Gostynin - Wywiad

Ratując pamięć - Wiejskie cmentarze ewangelickie województwa łódzkiego
Następny wywiad zamieszczony wczoraj na Ratując Pamięć:
Osoba Karla Fuchsa, społecznika z Gostynina, jest godna uwagi. Otrzymałem telefonicznie lekcję, jak mam się zachowywać w krytycznych sytuacjach. Myślałem, że ataki na moją osobę, są odosobnione.. Karl opowiedział o jego "spotkaniach", złe słowa jakie słyszał od paru "sprawiedliwych". Jego rada" "miej grubą skórę, pracuj dalej, nie daj im poczucia zwycięstwa, kiedy zrezygnujesz ze swoich pasji"! Znamy się naprawdę dość krótko, a odczuwam, jakbyśmy byli naprawdę "mentalnymi bliźniakami" - cytat z wywiadu Karla! Warto obserwować jego dalsze poczynania i osiągnięcia. Gratuluję Karl, jesteś najlepszym przykładem, że jesteśmy EUROPEJCZYKAMI, możemy wspólnie działać na rzecz prostowania bardzo ciężkiej historii naszych Narodów! Dziękuję za pomoc dotyczącą grobów żołnierzy poległych w straszliwych walkach, w listopadzie 1914 roku. Jestem w codziennym, stałym  kontakcie z naszym wspólnym znajomym, panem Wojtkiem. Rozpracowujemy temat grobów w Kurowicach i najbliższej okolicy.
Zapraszam na ciekawy wywiad:




Z niewielkim poślizgiem, ale za to wart czekania! "Czasem mam takie uczucie, że ludzie boją się przyznać, że mnie znają. Ale ogrom znajomych na facebooku świadczy o tym, że czują się solidarni. Chcą być razem ze mną. To dla mnie takie „wsparcie duchowe”, bardzo ważne." Tak w rozmowie ze mną powiedział Pan Karl Fuchs, wspaniały człowiek - myślę, że potwierdzicie moją opinię! http://cmentarzeewangelickie-lodzkie.kylos.pl/rp_wywiad_kfu…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz