piątek, 6 lipca 2018

Sandra Braun - Drzewo genealogiczne - Poszukiwania - Königsbach - Brzeziny - Łaznowska Wola - Piotrków - Kotliny

   W dniu dzisiejszym otrzymałem e-maila o treści:

Hello:
I read your blog, History Unknown. I have many family from the area southeast of Lodz. They are:

Wildemann's from Konigsbach
Krause from  Laznowska Wola  and Kotliny
Drewitz/Drews from Brzeziny
Braun - Piotrkow
Bajer from Konigsbach
Ehresman from Konigsbach
Wacker from Konigsbach
Kajnath/Kainath from Konigsbach

All these are on my family tree and more.

Do you have any information on any of these families? Are these names familiar to you?

Thank you,
Sandra Braun

Czytam Twojego bloga, Historia nieznana. Mam powiązań rodzinnych z okolic na południowy wschód od Łodzi. Oni są:
Wildemann's z Konigsbach

Krause  z Łaznowskiej Woli i  Kotlin

Drewitz/Drews z Brzeziny

Braun - Piotrkow

Bajer z Konigsbach

Ehresman z Konigsbach

Wacker z Konigsbach

Kajnath/Kainath z Konigsbach

Wszystko to znajduje się na moim drzewie genealogicznym i nie tylko. Czy masz jakieś informacje na temat którejkolwiek z tych rodzin? Czy te imiona są ci znane?
Dziękuję
Sandra 

Miła wiadomość i prośba od Sandry Braun (Nomen omen Braun!). Trudno jej nie spełnić! Natychmiast zadzwoniłem do mojej przyjaciółki, która jest najlepszą archiwistką jaką znam prosząc o informacje z brzezin. Nie minęły 3 godziny i dostałem całą serię dokumentów!! Dzięki Ewunia, jesteś wielka! Oto skany z Państwowego Archiwum w Piotrkowie Trybunalskim. Dotyczy rodzin Drewitz, Kainath, Bajer, Krause i Wildemann.




























 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz