niedziela, 25 października 2015

Kozłowski Tadeusz - Bukowiec- OSP - Strażak - cz.2

Odwiedziłem ponownie pana Tadeusz Kozłowskiego. Miałem także przyjemność poznać jego córkę i zięcia, którzy go odwiedzili. Otrzymałem też ciekawe zdjęcia przedstawiające grupę mieszkańców Bukowca. Mam obiecane, że córka poszuka innych fotografii przedstawiających karierę wojskową, pożarniczą pana Tadeusza. Chciałbym, aby te zdjęcia znów ożyły, było wiadomo kto na tych fotografiach się znajduje. Proszę o informacje.

Otrzymałem w dniu 3.11.2015 wiadomość:
Dzień dobry Panie Andrzeju,
na Pana blogu znalazłam zdjęcie, które otrzymał Pan od Pana Tadeusza Kozłowskiego. Pokazałam je mojemu tacie - Leszkowi Wójcikowi i rozpoznała prawie wszystkich.

Według niego są to:
1 Stanisław Klepacz
2. Teresa Banach
3. Pawłowski (niestety tata nie pamięta imienia)
4. Andrzej Turek
5. prawdopodobnie Pani Turek - żona pana Andrzeja Turka (nr 4.) (jej imienia również tata nie pamięta)
6. Henryk Stokowski
7. Bogumił Banach
8. Władysław Turek
9. prawdopodobnie Pan Turek (chyba Henryk) – tata tak zwanego Wielokropka
10. Tadeusz Kozłowski
11. Kazimierz Rewicz
12. Krystyna Rewicz
13. Pawłowska (tutaj też tata nie pamięta imienia)
14.Stanisław Stawski
15. Tomek Stokowski
16. Kazimierz Nadaj
17. Stefania Kozłowska
18. Stokowska (tutaj też tata nie pamięta imienia)
19. najstarsza córka Pani Stokowskiej – i tutaj także tata nie pamięta imienia.

W załączniku wysyłam zadęcie o którym mówię wraz z "ponumerowanymi" postaciami.
Mam nadzieję, że choć trochę pomogliśmy
Pozdrawiam,
Justyna Wójcik
Serdecznie dziękuję Pani Justyno, pozdrowienia dla taty !! 

------------------------------------------
Poprawka do informacji pani Justyny. Pani Jagoda Mirowska przekazała soją wersję osób znajdujących się na zdjęciu:
Od lewej: Tadeusz Kozłowski, Henryk Turek, Władysław Turek, Mieczysław Banach, Henryk Stokowski, Anna Kupka, Kazimierz Kupka, Marian Pawłowski, Teresa Banach, Stanisław Klepacz.
Na dole: Jola Stokowska, Janina Stokowska, Kazimierz Nadaj, Stanisław Stawski trzyma najprawdopodobniej swoją córkę Agnieszkę, Stanisława Walecka-Pawłowska, Komendant straży Kazimierz Rewicz wraz z córką Krystyną Rewicz-Klepacz. Stefania Kozłowska z koralami.
Serdecznie dziękuję Jadziu, profesjonalna robota, proszę o więcej rozpoznanych postaci na następnych zdjęciach !!!



 
Dzisiaj, tj.6.11.2015 roku spotkałem się z panią Jagodą Mirowska, rozpoznała wszystkie postacie z tego zdjęcia, serdecznie dziękuję !!!
Górny rząd od lewej: 1, Henryk Turek, 2.Stefania Kozłowska, 3.Janina Stokowska, 4.Mieczysław Banach, 5. Henryk Stokowski, 6. Kazimierz nadaj, 7. Anna Kupka, 8.      Krystyna Rewicz-Klepacz, 9. Kazimierz Kupka, 10, Teresa Banach, 11. Stanisława         Walecka-Pawłowska.
Na dole od lewej: 12. Stanisław Stawski, 14. Kazimierz Rewicz, 15. Stanisław Klepacz, 16. Marian Pawłowski. Mało widoczny z lewej stron pan o kulach to Władysław Filip.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz