poniedziałek, 18 lutego 2019

Heimatkalendar - Landesverband der vetribenen Deutsche - Śląsk - Schlesien - Beuthen - Bytom - 1952 - cz.1



            Dobre 20 lat temu na Flohmarku w Langenhagen kupiłem 7 kalendarzy z serii: Heimatkalendar z lat 50-tych ubiegłego wieku. Zapłaciłem sporo kasy, bardzo mi się spodobały... Były drukowane przez Landesverband der vetribenen Deutsche ze Śląska i Pomorza. Piękne zdjęcia z okresu międzywojennego, pokazujące minione czasy. Niestety, pozostał jeden kompletny..., inne dzieliłem i sprzedawałem na Allegro, roboty było bardzo dużo, efektów mniej.. Pozostało po kartonach sporo pojedynczych kart... Ten który prezentuję, jest kompletny rozdzielony na trzy miasta: Beuthen - Bytom, Hindenburg - Zabrze i Gleiwitz - Gliwice. Dzisiaj prezentuję niektóre z 16 kart dotyczących Bytomia - zapraszam w podróż po starym Bytomiu.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz