sobota, 1 czerwca 2019

Bukowiec - Königsbach - Erich Kühler - Willy Beret - Carmen Beret

      Cały ja..., jak zwykle jeśli odpowiadam na otrzymane wiadomości to po paru miesiącach.., tak było i tym razem. Najmocniej przepraszam Ericha, że od 12 lutego tego roku kiedy to przesłał do mnie e-mail o tej treści:

Hallo Andrzej,
Habe lange nichts von mir hören lassen. Bei uns ist alles gesund und munter. Wie geht es dir und deiner Frau? Habe Deine Korrespondens mit Carmen Beret bei Google gelesen. Aus meiner Mutter ihrer Fotosammlung habe ich Bilder von einem Willy Beret.und Frau. Frage mal Frau Carmen ob das Ihre Eltern sind.
LG Erich Kühler
Cześć Andrzej,

Przez długi czas nie miałeś ode mnie wiadomości. U nas wszystko jest zdrowo i beztrosko. Jak się masz i twoja żona? Ja czytałem twoją korespondencję z Carmen Beret w Google. Z kolekcji zdjęć kolekcji mam zdjęcia Willy Beret z żoną. 
Zapytaj Carmen, czy to są jej rodzice. 
 LG Erich  Kühler

                                                           Willi Beret z Bukowca - Königsbach

                                       Willi Beret z żoną w Bukowcu - Königsbach

Erich, najmocniej przepraszam za opóźnienie, Twój e-mail przesłałem Carmen Beret. Myślę, że Carmen w najbliższym czasie skontaktuje się z Tobą, serdecznie pozdrawiam! 
ps. To nie są rodzice Carmen. 
Taką informację otrzymałem od Carmen :

Ich möchte mich nochmals recht herzlich für deine Gastfreundschaft bedanken. Es hat uns allen sehr gut gefallen. Wir haben uns gefreut, dass du uns so viel zur Geschichte von Bukowiec erzählen und zeigen könntest.

Wir sind gut zu hause angekommen und verarbeiten nun erst einmal die gewonnenen Eindrücke.

Carmen hat mit Erich Kühler Kontakt aufgenommen. Wenn alles gut geht werden wir noch ein Treffen mit Erich Kühler in diesem Jahr haben. Das Pärchen auf dem Bild von Erich Kühler sind nicht unsere Eltern. Aber wir versuchen zu erfahren wer das ist. Nochmals Danke für Deine Zeit die du uns gewidmet hast. 


 
Chciałbym jeszcze raz podziękować za gościnę. Bardzo nam się podobało. Cieszyliśmy się, że można tak wiele opowiedzieć i opowiedzieć o historii Bukowca.

Przyjechaliśmy bezpiecznie do domu i teraz przetwarzamy zdobyte przez nas wrażenia.

Carmen skontaktowała się z Erichem Kühlerem. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, w tym roku odbędzie się kolejne spotkanie z Erichem Kühlerem. Para na zdjęciu autorstwa Ericha Kühlera nie jest naszymi rodzicami. Ale staramy się dowiedzieć, kto to jest. Jeszcze raz dziękujemy za poświęcony nam czas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz