wtorek, 18 czerwca 2019

Rogowiec - Kleszczów - Mantyk - Nagoda - Komunia - 1955 - cz.2

       W tym roku, dokładnie 12 stycznia 2019 zamieściłem na blogu dwa zdjęcia z komunii świętej w Kleszczowie. uroczystość odbyła się w 1955 roku. Miałem rozpoznane tylko 3 osoby ze zdjęcia zbiorowego: księdza Jana Burcharda i Jadzię i Helenkę Mantyk.
Pod tym zdjęciem napisałem prośbę:
2. - Zbiorowe zdjęcie komunijne w Kleszczowie. Ksiądz proboszcz Jan Burchard (proboszcz Parafii
      w Kleszczowie w latach 1948-1966). Dwie dziewczynki ze zdjęcia rozpoznane - od góry z lewej
      strony, druga Jadzia Mantyk i następna Helenka Mantyk.
     Może ktoś z czytelników rozpozna inne dziewczęta z Gminy Kleszczów?! Może Kleszczowski Informator zamieści to zdjęcie, szansa będzie zdecydowanie większa!

Historia nieznana: Rogowiec - Kleszczów - Mantyk - Nagoda ...

historia-nieznana.blogspot.com/2019/01/rogowiec...



Wczoraj otrzymałem e-maila od Stasia Hejaka, kleszczowskiego pasjonata historii.
.."Przesyłam zdjęcia ze znaczą częścią rozpoznanych na nich osób. Zasługa w tym Pana Michała, młodego pasjonata lokalnej historii i poprzez Panią Marię będącą na zdjęciu autorkę rozpoznanych dziewczynek .
Andrzejku, czy mogę to zamieścić to w Informatorze Kleszczowskim?"...
Piękna sprawa, zdjęcie cały czas ożywa, coraz więcej bohaterek ze zdjęcia jest rozpoznana. To już 64 lata minęły od tej pięknej ceremonii, z 24 dziewczynek 16 jest rozpoznane! Oczywiście będę bardzo zadowolony, gdy ta fotografia ukaże się w Informatorze Kleszczowskim!

Dziękuję Stasiu za pomoc, pozdrowienia dla p.p. Marii i Michała!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz