wtorek, 20 listopada 2018

2 wojna światowa - Kartki propagandowe Wehrmacht - Propaganda-Postkarten von Kriegsberichter - Rosja - cz.1


   Karki propagandowe korespondentów wojennych (Propaganda-Postkarten von Kriegsberichter) w czasie 2 wojny światowej istniały we wszystkich formacjach niemieckich wojsk. W moim ponad 25-cio letnim okresie kolekcjonerstwa, miałem w rękach setki kart propagandowych, niewiele z nich było moją własnością. Większość była poza zasięgiem mojej kieszeni, w szczególności te wysłane z frontów jako Feldpost. Dużą ilość sprzedałem, takie jest życie. Podczas porządkowania znalazłem kilka kartek które w większości ośmieszając Rosję, jej mieszkańców. Tysiące takich kartek dochodziło do rodzin niemieckich żołnierzy, to zwiększało i tak złą opinię o wszystkim co było na wschodzie....



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz