niedziela, 11 kwietnia 2021

Bukowiec - Königsbach - Cmentarz ewangelicki - Wielkanoc

     Wielkanoc, okres świąteczny, wielkie porządki na cmentarzach..., nie wszystkich. "Mój", niestety już nie mój cmentarz w Bukowcu.... Odwiedziłem go w poniedziałek, usiadłem na zniszczonej ławce, chwila zadumy, wielkiego smutku..., jak swider w mojej głowie brzmią słowa "a teraz my będziemy"... Zostały one wypowiedziane prawie 2 lata temu, po otrzymaniu przez Gminę prawa własności na działke na której znajduje się ta nekrpolia. . 

     Ten cmentarz jest odwiedzany przez ludzi, po części bliskich, związanych rodzinnie ze spoczywającymi tutaj rdzennymi mieszkańcami tej wsi. Pytają, piszą, co się stało? Wiem, że ważniejszy jest skwer w Kurowicach, tam pielęgnuje się klomby z kwiatami, kosi systematycznie trawę, musi być ładnie..., w Bukowcu nie koniecznie...

    Mogę być nazwany "blogowym, śmieciowym aktywistą", zupełnie mi to nie przeszkadza...

Cytat na stronie Facebooka" Gmina Brójce - Portal Informacyjny, dot. porządków na placu zabaw w Bukowcu: Pozostając w temacie zanieczyszczeń, informujemy naszych gminnych „śmieciowych aktywistów” (komentarze na Facebooku), że Gmina jest odpowiedzialna za utrzymywanie czystości na swoim terenie.






   
                                 Tak wygląda teren tuż za obrzeżami cmentarza.....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz