niedziela, 8 stycznia 2017

Bukowiec - Königsbach - Rodzina Kühler - Rokicińska 713 !

Ja wcześniej pisałem, otrzymałem sporo wiadomości z : mittelpolen.pl.
Najciekawsza jak do tej pory, to informacja od Ericha Kühler. Informował mnie, że urodził się 1938 roku w Bukowcu, ul. Rokicińska 713 (dawna numeracja). Mieszkali w drewnianym domu, do października 1946 roku. Wtedy to, wspólnie z bratem i mamą opuścili na zawsze rodzinny Bukowiec.
Bardzo się cieszę, ze nawiązaliśmy kontakt, liczę na rozmowę telefoniczną, wtedy być może poszerzę swoją wiedzę o tym tragicznym okresie lat 1945-46. Będzie to temat rozwojowy, będę uzupełniać nadchodzące informacje o tej rodzinie.

Hallo Andreas !!
Einen schönen Sonntag wünsche ich Dir.
Hier ein Foto von meinem Geburtshaus. Vom Hof Richtung Straße (Rokicinska 713).
Meine Eltern im Winter 1943-44 ?

Viele Grüsse aus dem Schwabenland
Erich
Cześć Andreas!
Życzę Tobie pięknej niedzieli!
Tutaj jest zdjęcie mojego domu, w którym się urodziłem. Z podwórka, w stronę ul.Rokicińskiej 713.
Moi rodzice, zimą 1943-44 roku.
Wiele życzeń ze Szwabii*
Erich

* Wikipedia:
Szwabia (niem. Schwaben lub Schwabenland) – historyczna i etnograficzna kraina Niemiec. Elementem wyróżniającym i spajającym Szwabię jest dialekt szwabski, określany też jako odrębny język.


Obecnie zamieszczam zdjęcie, które Erich zamieścił dla mnie, poprzez www.mittelpolen.de


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz