poniedziałek, 2 stycznia 2017

Ratując Pamięć - Wywiad - Damian Kruczkowski - Cmentarz ewangelicki - Stowarzyszenie FRYDHOF

Następny z wywiadów pracowitej Hani Szurczak! Tym razem "przesłuchiwany" był Damian Kruczkowski, którego osobiście poznałem dzień wcześniej. Mogłem zapoznać się po przeczytaniu wywiadu, więcej o jego działalności. W bezpośredniej rozmowie, to ja byłem "dominatorem", gadałem, gadałem jak stara przekupka, już taki jestem.., wiedziałem zresztą, że Hania dobrze rozpracuje Damiana. Jednym słowem, wspaniały społecznik, regionalista, historyk, doskonały organizator ! Warto przeczytać ten ciekawy wywiad.
Dodatkowo zapraszam na najnowsze dzieło Uli Karolczak i Damiana:
Stowarzyszenie F R Y D H O F

                             Ula i Damian - Łaznowska Wola - Cmentarz ewangelicki.
                  Ula i Damian - Bukowiec - Cmentarz ewangelicki.
Piątek:) Zapraszam - Damian Krukowski powiedział: "Zajmujemy się cmentarzami ewangelickimi, ponieważ są one jedyną pamiątką po grupie ludzi, których już nie ma. (...) Przecież to osadnicy olęderscy sprawili, że sporą część terenów w dolinie Warty udało się w ogóle zasiedlić. I z tego powodu należy im się pamięć i szacunek." http://cmentarzeewangelickie-lodzkie.kylos.pl/rp_wywiad_dkr…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz