sobota, 28 stycznia 2017

Pamiętnik - Wierzbie - Kałuże - Wieluń - Rodzina Włodarczyk - Zaduszki - Cmentarz - cz.8

W dniu wczorajszym zadzwonił do mnie nieznany mi człowiek. Jednak po dosłownie  dziesięciu sekundach, zrozumiałem, kto ze mną rozmawia! Tą osobą był Pan Bolesław Głębocki, syn naszej pamiętnikowej Krysi !!! Muszę w tym miejscu przedstawić postać Pani Haliny Piec, nauczycielki Szkoły w Wierzbiu. Bardzo zaangażowała się w tym temacie, to dzięki niej nawiązałem bezpośredni kontakt z Rodziną Włodarczyków. Nie będę w szczegółach opisywał mojej wczorajszej rozmowy z Panem Bolesławem (trzech Bolesławów!), zaznaczę, że była bardzo serdeczna, z wielkimi nadziejami na podanie większej ilości informacji na moim blogu.
Taki oto komentarz otrzymałem ze strony trzeciego Bolesława:
"Ocalił Pan od zniszczenia cenne rodzinne pamiątki rodziny Bolesława Włodarczyk. Pańska pasja jest niezwykle inspirująca i godna promocji w najlepszym tego słowa znaczeniu. Jestem wdzięcznym beneficjentem Pańskich dociekań. Będziemy w kontakcie . Bolesław Głębowicz wnuk"

Podjąłem także decyzję, żeby te pamiętniki, jak szybciej trafiły do rąk Pani Krystyny. Muszę wszystkie strony skserować, także wprowadzić na mój komputer troszeczkę to potrwa. Mając taki nawał prac, zdecydowałem, że nie będę przepisywać pamiętników, tylko zamieszczać ksero poszczególnych stron. Czytelnicy, mogą po wciśnięciu myszką dowolnie powiększać strony.

Włodarczyk Bolesław-ojciec:


Włodarczyk Krysia - 9 lat:








Włodarczyk Bolesław (Boleś): 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz