sobota, 29 grudnia 2018

Łódź - Piłka nożna - Rodzina Hajzler - Widzew

     Inaczej powinienem zacząć.. Mój teść Zenon Hajzler, którego tylko raz za jego życia widziałem i miałem przyjemność rozmawiać.. Nie teraz pora jest pisać jego życiorys, jego historię, dodam obecnie, że urodził się w 1924 roku w Łodzi, mieszkał przez bardzo długie lata, aż do śmierci przy ulicy Grabowej. Zmarł w wieku 63 lat w 1987 roku, spoczywa na cmentarzu komunalnym na Zarzewie w Łodzi.
    Dzięki mojej Teściowej, Irenie Hajzler, która była bardzo dokładna i skrupulatna, zachowało się mnóstwo zdjęć, w dużej części opisanych. Są na nich członkowie rodzin Janowskich, Kubiak i Hajzler (dawniej Häuser), znajomi, przyjaciele. Fantastyczny materiał fotograficzny począwszy od wczesnych lat 20-tych, po lata 80-te XX wieku.
     Teraz chcę zaprezentować kilka zdjęć na których występuje mój Teść jako piłkarz! Z tego co wiem, w latach 40-50-tych był kierownikiem sklepu spożywczego, dlatego napis na jego koszulce: CUKIER, kojarzy się z jego funkcją, pozostali zawodnicy też mają zbliżone nazwy: olej, papryka, manna, ryż, śledź. Być może była to spartakiada sklepów spożywczych?? Zdjęcie pochodzą z przełomu lat 40-50-tych.

                                                               Zenon Hajzler

                                   Zenon Hajzler - piaty od lewej strony.


                        Prawdopodobnie boisko położone w Parku nad Jasieniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz