niedziela, 30 grudnia 2018

Łódź - Ulica Grabowa - Rodzina Hajzler - Kubiak - Szulc - cz.2

     Jak wspominałem w pierwszej części, moja Teściowa Irena Hajzler z domu Janowska, skrupulatnie odkładała wszystkie zdjęcia, były posortowane, pięknie spakowane. Krótko przed śmiercią, leżąc w łóżku, z wielkim trudem opisywała mi zdjęcia, które nie były opisane. Mimo wszystko, dużą część pozostanie na zawsze tajemnicą.
     Jednak nawet te nieopisane zdjęcia pokazują łodzian w okresie międzywojennym, łodzian klasy średniej, nie powinny nigdy pójść w zapomnienie. Moda, inne style fryzur, warto zobaczyć!


Bernard Szulc z żoną, mieszkańcy przy ul.Grabowej 29, mój teść Zenon Hajzler mieszkał także na tej samej ulicy pod numerem 6.


 Dedykacja dla Adeli Kubiak, siostra babci mojej żony. Została wywieziona w czasie okupacji niemiecki do Niemiec, tam poznała Francuza Edmunda Joslaca, wyszła za nie za mąż i oboje po zakończeniu wojny wyjechali na stałe do Francji. Pozostało dużo zdjęć poświęconych temu małżeństwu.


Owalny stempel: Fotografia artystyczna A.KABZA Pabianice.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz