czwartek, 13 grudnia 2018

Rodzina Kos - Zimna Woda - Rzymsko -Turek - Francja - Pocztówki Imieninowe- do 1939 - cz.4

       Troszeczkę zmieniłem plany..., nie wstawiam więcej zdjęć w tym temacie. Przekazałem jako prezent świąteczny cały materiał dokumentalny jak i fotograficzny mojemu znajomemu Damianowi z Konina. Zbyt dużo czasu zajęłoby mi wyliczanie pozytywów tego zacnego człowieka. Powiem tylko, że oddaję ten materiał w najlepsze ręce. Zostawiłem sobie jedynie powojenne pocztówki zarówno imieninowe jak i świąteczne. Pochodzą one z okresu 1946-48, w większości adresowane na Michała Kosa, który służył w wojsku w Legionowie i na późniejszy jego adres domowy: Rzymsko, p-ta Struchocice. W szczególności te imieninowe są śliczne, szkoda, że takich już się nie drukuję..., z jednej strony po co?? - wystarcza telefon, Facebook...., smutek...
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz