poniedziałek, 31 grudnia 2018

Łódź - Ulica Grabowa - Rodzina Hajzler - Kubiak - Życzenia Noworoczne - cz.4

         Ostatni dzień starego roku, co napisać, może tyle, że był to dobry rok dla mnie i mojej Rodziny! Narodziny naszej Wnuczki Janki, zdrowej i radosnej dziewczynki, jak i jej siostrzyczki Enna-Marie, która w maju ukończyła cztery latka!
         Co się tyczy mojej osoby, był to pracowity rok, co prawda od października zostałem emerytem.., ale czasu jak nie było tak nie ma! Do moich osobistych sukcesów zaliczam ponowny mandat jako Radnego Gminy Brójce, dwutygodniowa praca na cmentarzu Polskim w Kołomyi na Ukrainie jako wolontariusz, bez większych problemów stan "mojego" cmentarza ewangelickiego w Bukowcu nie uległ pogorszeniu. Także pogoń za historią w mojej Gminie jak i okolicach, co przelewałem pisząc na moich blogu, powoduję, że ten mijający rok uważam za bardzo udany!
         Dziękuję bardzo wszystkim czytelnikom mojego bloga za zainteresowanie, komentarze te złe i dobre! Moje najserdeczniejsze życzenia dla Państwa:
Stary Rok odchodzi, niech w naszej pamięci pozostaną wszystkie radosne i ważne w naszym życiu chwile. Niech Nowy Rok 2019 przyniesie same radości, pokorę dla niepokornych i Pokój dla Świata!
        Zamiast pocztówki prezentuję dwa piękne zdjęcia z "łódzkiego bruku" - być może, te piękne łodzianki szykowały się na Sylwestrowy Bal 1918/19 roku?!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz