niedziela, 10 stycznia 2021

Altengrabow - 4 Komp. Land-Schtz.- Batl. X/XI (710) - Wehrmacht - Foto - 1939

     Nie byłem na zakupach, a mam nowości...Moja żona zmusiła mnie do zrobienia małych porządków. Mamy pomieszczenie zapomniane przez nas.. Piętnasty rok stoi wiele kartonów, które przyjechały z nami do Bukowca i nigdy nie były rozpakowane.. Zawsze było coś innego na głowie...

    Jako jedną z pierwszych znalazłem kartę albumu. Kilka lat temu wstawiałem na blogu podobne karty z:

Obóz jeniecki- Stalag XI A Altengrabow - Wojsko Polskie - 1939-40 - cz.1

Obóz jeniecki- Stalag XI B Fallingsbostel - Wojsko Polskie - 1939-40 - cz.3

    Nie przypuszczałem, ze posiadam tą kartę poniżej, pisana tą samą ręką, więc składała się na całość. teraz niestety nie pamiętam kiedy ten materiał w Langenhagen kupiłem...
    Na tych zdjęciach nie ma Polaków, jednak zamieszczam mimo wszystko ten materiał, być może szukającemu historii Oflagów przyda się te zdjęcia.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz