niedziela, 10 stycznia 2021

Gościszewo Sztum - Koniecwałd - Braunswalde Kr. Stuhm - Conradswalde - Akt urodzin - Zgonu - 1804

 

    Już wcześniej na moim blogu zamieszczałem sporo dokumentów, które kupiłem w latach 90-tych. Ktoś przez długie lata budował swoje drzewo genealogiczne, to była pękata teczka., lata ciężkiej pracy... Dzisiaj wydobyłem z kartonu do którego nie zaglądałem 15 lat, kilka tych dokumentów. Mam nadzieję, ze ktoś znajdzie swoje korzenie, także interesujący temat dla tych wszystkich, którzy zajmują się tematem cmentarzy ewangelickich.

Odpis aktu urodzin i chrztu,  w skrócie:

W dniu 21 stycznia 1804 roku urodzona z rodziców Wójta Christiana Mellendor i Elisabeth, panieńskie Römers, córka która otrzymała chrzest święty 21 marca 1804 i otrzymała imiona Anna, Sophia, Christiana.

Stemple: Gościszewo k. Sztumu - Braunswalde Kr. Stuhm

               Koniecwałd k. Sztumu - Conradswalde Kr. Stuhm



 Odpis świadectwa zgonu:
Wilhelmina Teresa Sofia Bahll, ur. Mellendorf, żona Wójta Bahll, urodzona w Triebsees, zmarła w Richtenberg 18 listopada 1832 roku w wieku 28 lat.
Richtenber /Pom. 7 listopada 1934

Stemple: Gościszewo k. Sztumu - Braunswalde Kr. Stuhm

               Koniecwałd k. Sztumu - Conradswalde Kr. Stuhm




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz