środa, 29 maja 2019

Bukowiec - Königsbach - Cmentarz ewangelicki - Carmen Beret - cz.2

      Niestety, nie wszystko da się przewidzieć..., wczoraj w pierwszej części pisałem, że dzisiaj spotykamy się na cmentarzu ewangelickim w Bukowcu. Chcieliśmy wspólnie popracować, Carmen z mężem i swoimi siostrami chcieli kupić kwiaty, które można będzie posadzić w ramach grobowych.
      Dzisiaj od samego rana, o nocy nie wspomnę, pada deszcz.  Nie widać żeby miało być lepiej, dlatego byłem troszeczkę zaskoczony, kiedy przed 10 rano zadzwoniła do mnie Carmen, że przyjechali do Kraszewa, gdzie moja sąsiadka Sylwia Zajdler ma firmę zajmującą się sprzedażą kwiatów i krzewów.
      Pojechałem i spotkała mnie bardzo miła niespodzianka! - przekazano mi 12 sadzonek róż i innych pięknych kwiatów, abym w najbliższym czasie posadził je na cmentarzu. Niestety zła pogoda nie pozwoliła, żeby Carmen ze swoją rodziną mogła osobiście je posadzić.
      Zadeklarowała także, że każdego roku będzie przesyłała na adres Firmy w Kraszewie pieniądze na zakup świeżych sadzonek!
      Dziękuję z całego serca całej czwórce, za ten gest! Także Sylwii Zajdler, że dała bardzo dobre ceny!
  





2 komentarze:

  1. Lieber Andrzej!
    Wir möchten uns bei dir recht herzlich bedanken. Du hast uns sehr viel über die Geschichte unserer Vorfahren erzählen können und zeigen können. Du hast uns zu Friedhöfen geführt, die wir nie besucht hätten, weil wir diese gar nicht gefunden hätten. Wir danken dir recht herzlich für deine Zeit die du uns, der Familie Beret, gewidmet hast. Wir waren erstaunt wie gut der Friedhof aussah. Seit dem letzten Besuch im Oktober 2018 hat sich sehr viel verändert. Unter deinem aktiven Einsatz für den Friedhof in Bukowiec hast du schon sehr viel bewegen können. Du hast viel Zeit in die Geschichte um und in Bukowiec investiert. Wir danken dir recht herzlich, das du es uns ermöglicht hast Einblicke in die Lebensweise und Herausforderungen unserer Vorfahren zu bekommen. Es ist gut zu wissen, das sich Jemand für den Erhalt des Friedhofes in Bukowiec arrangiert . Nochmals recht herzlichen Dank für Gastfreundschaft und ein herzliches Dankeschön an diene liebe Frau.
    Bis bald Carmen & Mike, Roswitha und Ramona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń