piątek, 9 grudnia 2022

Pogrzeb - Andrzejów - Bedoń - Andrespol - Rodzina Milnikel - 1972

    Moja znajomość z Horstem rozpoczęła się w niecodzienny sposób. Kierownik gminy Brójce zadzwonił do mnie, że ktoś z Andrzejowa chce nawiązać kontakt w tematach historycznych.. To było ponad trzy lata temu, pamiętam jak dzisiaj moją pierwszą wizytę u Państwa Milnikel w Andrzejowie, ani się obejrzałem a minęło 4 godziny (przy przesmacznym  cieście rabarbarowym autorstwa gospodyni domu) i wspomnieniach dawnych czasów. Tak zaczęły się nasze kontakty, spotkania, rozmowy telefoniczne. Horst jest kopalnią wiadomości, właścicielem bardzo ciekawych zdjęć. Dzisiaj podjechałem do Horsta, gdyż zapewniał mnie, że przygotował sporo materiału przeznaczonego do szerszej publikacji. Z wielką przyjemnością wracając z Bełchatowa, odebrałem spory plik dokumentów i fotografii. Od jutra pogoda według zapewnień meteorologów nie będzie sprzyjała spacerom, więc zajmę się zamieszczaniem materiałów na moim blogu. 

Pierwszy temat jakże smutny..., śmierć i pogrzeb jego żony Reginy Milnikel 30 października 1972 roku. Od czasu tej tragedii minęło 50 lat....

Pozostały wspomnienia, zdjęcia z pogrzebu i inne ulice niż obecnie... Ja mam prośbę do czytelników, może ktoś rozpoznaje osoby z fotografii, z wielką chęcią zamieszczę nazwiska uczestników pogrzebu pod poszczególnymi zdjęciami. Mój adre e-mailowy: Borowa1914@interia.pl

Oprócz fotografii poniżej Horst załączył liścik:

Pogrzeb Reginy Milnikel z d. Ławniczek. Rok 1972 Andrzejów ul. Lipowa - Cmentarz w Bedoniu.

Udostępniam niniejsze fotografie szczególnie mieszkańcom: Andrzejowa, Bedonia i Olechowa. Mam nadzieję że odnajdą na fotografiach siebie, swoich rodziców lub dziadków.

                                                                                            H. Milnikel 04.12.2022

- Orkiestra: Strażacy z Andrespola.

- Karawan - Rodzina Kijasów z Andrzejowa.
























3 komentarze:

  1. Pierwszy prowadzący orkiestrę to Kazimierz Misiak z Andrespola . Już nie żyje urodzony około 1944r.mieszkał w okolicy obecnego kościoła. W miejscu gdzie pobudowany jest kosciuł było boisko szkolne drewnianej szkoły w Andrespolu. Uczyłam się w tej szkole.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dalsza część pierwszego komentarza. Gdyby mogła w czymś pomóc to proszę mój tel.691538480

    OdpowiedzUsuń
  3. Dalsz ciag pierwszego komentarza.Gdyby była potrzebna pomoc z mojej strony podaję tel 691538480

    OdpowiedzUsuń