piątek, 21 kwietnia 2017

Łaznowska Wola - Cmentarz ewangelicki - Prace porządkowe - cz.5

Drugi dzień naszej misji na cmentarzu w Łaznowskiej Woli. Od momentu mojej pierwszej wizyty na tym cmentarzu, zwróciłem uwagę na leżące trzy nagrobki. Każdy z nich waży przynajmniej 120-150 kilogramów. Zależało mi bardzo na ich ponownym ustawieniu i przywróceniu godności spoczywającym  tam zmarłym. Dzisiejsza wizyta Stasia Hejaka z Kleszczowa dała szansę na realizację mojego marzenia! Z pomocą przyszedł nam Janek. Większość zdjęć wykonane przez Hanię. Niech one zobrazują ile pracy włożyliśmy i jaki jest efekt końcowy!

                                                           Stan z dnia wczorajszego...


               Nasza wspaniała grupa: Stasiu, ja, Hania, Marysia, Edyta i robiący zdjęcie Janek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz