piątek, 25 października 2019

Trzciel - Jezioro Żydowskie - Wędkarstwo

    Trzciel - gmina miejsko-wiejska, cudownie położona wśród lasów i jezior. W poprzedniej części wspominałem o Jeziorze Żydowskim. Według Corona Fishing znajdziemy taki opis tego jeziora:

Jezioro Żydowskie - małe jezioro położone między Starą Jabłonką, a Trzcielem. Jest łowiskiem specjalnym. Na jeziorze znajdziemy dużo miejsc do wędkowania - nowe kładki, niektóre z ławkami. Jezioro Żydowskie posiada zwiększone wymiary ochronne. Nie wolno tam wędkować ze środków pływających.

      Przez ponad 50 lat byłem aktywnym wędkarzem, będąc na brzegu tego jeziora wróciły wspomnienia..Pełna intymność, cisza, nieskazitelna natura..., stare pomosty (trudno szukać na innych jeziorach). Widziałem namioty dwóch wędkarzy, zestawy na szczupaki rzucone ponad 150 od brzegu, stałem zauroczony i czekałem.., z jednej strony chciałem zobaczyć branie i hol, z drugiej cieszyłem się, że nic nie bierze (zrezygnowałem z wędkarstwa m.in. dlatego, żeby nie męczyć ryb).
      Niestety, po dwóch godzinach pobytu w tym cudownym świecie, musiałem wracać do rzeczywistości... Jaka szkoda, że takich zakątków nie ma koło Łodzi...
          







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz