czwartek, 27 lipca 2023

Andrzejów - Andreshof - Kościół ewangelicki

 Otrzymałem przed chwilą bardzo ciekawy komentarz do mojego materiału z 3 lipca 2019 roku:

Andrzejów - Andreshof - Kościół ewangelicki - 1915-1917

Przykro mi, ale nie mówię po polsku:

Historia kościoła w Andrzejowie jest bardzo ściśle związana z moją rodziną, ponieważ jestem spokrewniony z rodzinami Johann Krause, Martin Omenzetter i J. Stelzer.

Oczywiście jestem bardzo zainteresowany wszelkimi informacjami na temat ich historii.

Nazwisko panieńskie mojej babci brzmiało Krause, kuzyn mojego ojca był żonaty ze Stelzer, a inny kuzyn był Omenzetter.

Wiem o wiele więcej, ale to powinno wystarczyć na dziś.

Mam nadzieję usłyszeć więcej!!!

W szczególności nazwiska Jan Krause i Ohmenzetter są mi bliskie, gdyż są związane nie tylko z Andrzejowem, lecz także z Andrespolem i Bukowcem. Liczę, że piszący (chwilowo anonimowy), w najbliższym czasie udostępni swoją wiedzę!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz