sobota, 4 marca 2023

Będków - Dowody osobiste - Archiwum Państwowe Tomaszów Maz. - 1933-40

 Będąc po raz pierwszy w Państwowym Archiwum w Tomaszowie Maz. najbardziej liczyłem na dokumenty związane z wnioskami o dowody osobiste mieszkańców Będkowa. Przyjeżdżając na miejsce miałem już przygotowane kilkadziesiąt teczek i ksiąg meldunkowych ! Sasługa moje Kolegi damiana z Koluszek jak i Pań z archiwum. 

     Nie byłem fizycznie w stanie dokładnie przejrzeć wszystkiego, więc moje "zdobycze" są szczątkowe. Chcę tam jak najszybciej wrócić, aby zdobyć następne perełki!

Obecnie prezentuję postaci, które znałem, pamiętałem jako dziecko:

1. Goliński Henryk - ur. 15.01.1904 roku w Będkowie, rodzice Feliks i Marianna, rolnik.

2. Ciastowski Jerzy Marcin, ur. 11.11.1907 w Zduńskiej Woli, rodz. Stanisław i Leokadia Malszewska, czeladnik piekarski.

3. Noszczyńska Elżbieta, ur. 17.05.1914 w Będkowie, rodz. Walenty i Katarzyna, zamężna.

4. Utnicki Eugeniusz, ur. 20.12.1916 w Będkowie,  rodz. Jan i Walerja, robotnik w ogrodnictwie.

5. Borucki Antoni, ur. 02.06.1915 w Tuszynie, rodz. Roman i Małgorzata, czeladnik rzeźniczy.























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz