piątek, 19 sierpnia 2016

Bukowiec - Königsbach - Cmentarz ewangelicki - Zdjęcie

Następny pracowity tydzień. Dzisiaj  męczyłem się bardzo, całą noc siedziałem oglądając Olimpiadę do 4,15 rano. Spałem 2 godziny, po śniadanku pojechałem karczować następną kwaterę grobową. Warto było, już na samym początku trafiłem na odłamek porcelanowego zdjęcia, ponad godzinę przeczesywałem mały kawałek ziemi. Metodą archeologa przesiewałem ziemię, niestety nie udało mi się znaleźć wszystkich części, jednak cała postać zmarłej kobiety się zachowała. Stan zdjęcia idealny, wprost nie do wiary, że to zdjęcie jest z okresu międzywojennego! Po 5 godzinach pracy, szczęśliwy wróciłem do domu, liczę na więcej pozytywnych niespodzianek!

                                            Stan prawej strony przed karczowaniem.

                                                           Po 5 godzinach pracy.

                       Odnalezione w tej kwaterze porcelanowe zdjęcie kobiety.

                      Po oczyszczeniu, piękne zdjęcie, muszę pomyśleć, gdzie i jak je wkleić, aby
                                    zabezpieczyć przed dalszym zniszczeniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz