niedziela, 1 marca 2020

Pachniewicz - Wasilewski - Joanna - Będków - Zdjęcia

  Taki oto e-mail dostałem 25 lutego tego roku:
..."Witam.Zaciekawiła mnie Pana historia. Mój tato to również Jan Pachniewicz syn Czesława i Kazimiery zd. Wasilewska.Pochodził z Będkowa"... 
Historia o której wspomina Joanna (po rozmowie telefonicznej zaproponowałem przejście na TY, jesteśmy najprawdopodobniej rodziną) dotyczyła materiału z 3 sierpnia 2015 na moim blogu:


Będków - Rodzina Pachniewicz - Irena Konewka - Manthei - cz.1

    Jaanna mieszka w Łodzi (jesteśmy rówieśnikami!), niewiele pamięta ze swojej wizyty w Będkowie przed wielu laty. Powiedziała tylko, że jej dziadkowie i tata mieszkali z prawej strony kościoła (z pewnością ul.Warszawska w domu z cegły). Wyjechali do Koluszek, jej tata była masarzem, prawdopodobnie pracował w Będkowie.
Więcej wiadomości uzyskam jak się spotkamy, rozmowy telefoniczne nie przybliżają do celu.
Przedstawiam cztery bardzo ciekawe zdjęcia przesłane przez Joannę, liczę na więcej.
Jestem ównież przekonany, ze dojdzie dużo ciekawych historii związanych z tymi zdjęciami.








Rodzina Pachniewiczów: Czesław i Kazimiera ( z domu Wasilewska) Pachniewiczowie z synkiem Jankiem (tata Joanny).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz