sobota, 14 marca 2020

Pocztówki - Dzieci - Dziewczynka - Niemcy - cz.1

      Przymusowa izolacja przez najbliższe dwa tygodnie (koronawirus) zmusza mnie do przeglądu moich kartonów i albumów...
      Na Facebooku szał wystawiania cudownych zdjęć i pocztówek, ja również jestem aktywnym członkiem Łódzkiego Wehikuły Czasu, czy też filii Zdjęcia Rodzinne, Portrety.
      Dorwałem się do albumu który od wielu lat leżał na mojej półce, pełny pięknych (w moim mniemaniu) pocztówek z dziewczynkami z początków XX wieku. Większość tych pocztówek jest z obiegu, wszystkie pochodzą z Niemiec. Postanowiłem pokazać je na moim blogu w odcinkach, być może ktoś będzie cieszył swoje oczy, pięknem i jakością jaka była sprzed 100 laty...

                                         Z obiegu pocztowego: Querum 5.10.1907

                                                      Z obiegu pocztowego: Lida 14.1.1915

                                            Z obiegu pocztowego: Padeborn 5.12.1909

                                              Z obiegu pocztowego:Hamburg 28.8.1909

                                                Z obiegu pocztowego:Weimar 13.5.1910

                                                  Z obiegu pocztowego: Cleve 8.3.1914

                                                                      Nie wypisana.

                                         Z obiegu pocztowego: mało czytelny 25.10.1917

                                             Z obiegu pocztowego: Munster 31.7.1906

                                              Z obiegu pocztowego: Munster 20.1.1906

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz