poniedziałek, 12 grudnia 2016

Cmentarz ewangelicki - Gostków - Czarny Bór - A. Babula - Fundacja Anna -


W dniu wczorajszym na Facebooku otrzymałem zaproszenie od mieszkanki Czarnego Boru (Gmina Czarny Bór, woj. wałbrzyskie) Pani Angeliki Babuli . Z zadowoleniem je przyjąłem, przeglądając jej profil, byłem pod wielkim wrażeniem pracy jaką wykonała na cmentarzu ewangelickim w Gostkowie. Zaiskrzyła we mnie lekka nuta zazdrości.., przyjaźni włodarze Gminy, grupa przyjaciół, którzy pomagają, radosne uśmiechy, chęć do dalszej pracy! Brakuje mi tego, ta zazdrość jest pozorna, bardzo się cieszę, że jest nas coraz więcej, tworzymy coś, co pozostanie, będzie świadectwem naszej historii. Po pierwszej rozmowie telefonicznej, otrzymałem zaproszenie do Gostkowa, przyjąłem z największą przyjemnością. Będzie możliwość wymiany doświadczeń, opowieści o historii, mile spędzony czas!
Żeby nie zanudzać, zapraszam na Facebook, na profil Pani Angeliki Babuli, znajdziecie tam wszystko, zdjęcia, opisy, artykuły z prasy, krótkie wzmianki w telewizji. Warto promować takie osoby, gratulacje !!

          Cmentarz ewangelicki w Gostkowie - zdjęcia z FB - A.Babula.

Cmentarz w Gostkowie odzyskuje blask.
Angelika Babula - wielkie brawa!
Fundacja Anna w Gostkowie.
Fundacja Anna w Gostkowie dodał(a) nowy film.
W dniu dzisiejszym gościliśmy Pana Macieja Maciejewskiego, dzięki któremu widzowie telewizji TVP Wrocław mogli zobaczyć prace wykonane na poniemieckim cmentarzu w Gostkowie.

 Regionalny Tygodnik Informacyjny
Fundacja Anna w Gostkowie, na której czele stoi Angelika Babula z Czarnego Boru, chce uratować nieczynny i zaniedbany cmentarz ewangelicki w Gostkowie
 
Cmentarz ewangelicki w Gostkowie - zdjęcia z FB - A.Babula.

Cmentarz ewangelicki w Gostkowie - zdjęcia z FB - A.Babula.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz