środa, 9 marca 2022

Łódź - Pocztówki - Aukcja Ebay

    Nowe aukcje na Ebay - pocztówki z Łodzi, w części zapisane. Jedną z nich przetłumaczyłem. 









Drogi Hermanie!
Było mi miło się dowiedzieć z Twojej ostatniej kartki: że nie gniewasz się na mnie; i tak samo jak myślałeś, że winę za to ponosi Z. - choć nie tak, bo to musiało oznaczać znaki, a że nie mogłeś tego zrozumieć, wydaje mi się dziwne, czy też chciałeś przedemną coś udawać: bo przypuszczałem, że list dał Ci do myślenia, bo tak długo nie odpowiadałeś - ale jeśli tak jest, to podaj mi rękę i pozostaniemy tacy sami, jak byliśmy.
Adres wujka J.: Łódź - Doły, ul. Wiśniowa 9.
                                                                                                      Alfons Müller, Gdańska 147.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz