niedziela, 20 lutego 2022

Lwów - Lemberg - Pocztówki - Feldpost - Wysprzedaż - cz.4

 Wstawiam na sprzedaż moją kolekcję pocztówek lat międzywojennych. Liczy kilka tysięcy sztuk, lata lecą, czas na rozstania. Dzisiaj prezentuję na sprzedaż Lwów-Lemberg. Z tego pięknego miasta (byłem tam, podziwiałem) pozostało w mojej kolekcji ponad 50 pocztówek.W przypadku, kiedy kogoś zainteresuje któraś z pocztówek, prosze pisac na adres e-mailowy: Borowa1914@interia.pl

    Ich biete meine Sammlung von Ansichtskarten aus der Zwischenkriegszeit zum Verkauf an. Es sind mehrere tausend Stück, die Jahre vergehen wie im Flug und es ist Zeit, sich zu trennen. Heute biete ich Lviv-Lemberg zum Verkauf an. In meiner Sammlung befinden sich noch mehr als 50 Postkarten aus dieser schönen Stadt (ich war dort und habe sie bewundert). Wenn jemand Interesse an einer der Postkarten hat, schreiben Sie bitte an die folgende E-Mail-Adresse: Borowa1914@interia.pl










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz