poniedziałek, 21 lutego 2022

Wilno - Kresy - Pocztówki - Wysprzedaż - cz.6

    Wstawiam na sprzedaż moją kolekcję pocztówek lat międzywojennych. Liczy kilka tysięcy sztuk, lata lecą, czas na rozstania. Dzisiaj prezentuję na sprzedaż Wilno. Z tego pięknego miasta pozostało w mojej kolekcji ponad 90 pocztówek. Wszystkie pocztówki kupowałem na terenie Niemiec, bo żołnierze niemieccy bioracy udział w 1 Wojnie Światowej pisali do swoich domów. Wielu z nich zginęło podczas tej okrutnej wojny, pozostały tylko pocztówki i wspomnienia...W przypadku, kiedy kogoś zainteresuje któraś z pocztówek, prosze pisac na adres e-mailowy: Borowa1914@interia.pl

    Ich biete meine Sammlung von Ansichtskarten aus der Zwischenkriegszeit zum Verkauf an. Es sind mehrere tausend Stück, die Jahre vergehen wie im Flug und es ist Zeit, sich zu trennen. Heute biete ich Wilno zum Verkauf an. In meiner Sammlung befinden sich noch mehr als 90 Postkarten aus dieser schönen Stadt. Ich habe alle Postkarten in Deutschland gekauft, weil die deutschen Soldaten, die am Ersten Weltkrieg teilgenommen haben, in ihre Heimat geschrieben haben. Viele von ihnen starben während dieses grausamen Krieges, nur Postkarten und Erinnerungen bleiben...Wenn jemand Interesse an einer der Postkarten hat, schreiben Sie bitte an die folgende E-Mail-Adresse: Borowa1914@interia.pl














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz