wtorek, 1 czerwca 2021

Muzeum w Gałkówku - Wystawa - Tajemnice ukryte na strychu - Alan Heath

     Całym "winowajcą" jest jak zwykle Dominik! Dwa tygodnie temu podaczas rozmowy telefonicznej przekazał mi informację, że przyjeżdża do ich Muzeum w Gałkówku Anglik, który będzie chciał nakręcić film na Youtubie. Anglik był, film nakręcił:

GAŁKÓWEK

Battle of Łódź 1914 : Museum at Gałkówek

79 wyświetleń
Data premiery: 21 maj 2021

W ostatnią niedzielę, Dominik ze swoimi Kolegami, otworzył podwoje Muzeum, wystawą:

"Tajemnice ukryte na strychu" - wystawa, muzeum znów otwarte !

     Oczywiście chciałem tam być, i byłem, nie tylko ja sam, przyjechała również moja Żona i Córka która po długiej przerwie spowodowanej Covid-19 oodwiedziła rodzinne progi! Byliśmy pod wielkiem wrażeneniem pracy włożonej przez grupę Kolegów z Gałkówka, a także eksponatami tam wystawianymi!

     Podczas rozmowy Dominik wspomniał, że Anglik przyjedzie rowerm koło południa. Muszę się przyznać, że miałem ochotę się nim spotkać, Domik obiecał, że zadzwoni do mnie powiadamiając mnie o tym fakcie. 

     Pogoda tego dnia była wspaniała, wracając w kierunku Bukowca postanowiliśmy pospacerować przy stawach w Justynowie. Podczas powrotu do samochodu, "zatarasowałem" ścieżkę pewnemu rowerzyście. Jestem głuchy jak pień, widziałem tylko miły gest ze strony przejeżdżającego, natomiast moja Ela, usłyszał jego słowa i powiedziała mi, że to chyba ten Anglik jedzie w stronę Gałkówka na skróty (ten akcent!).Jak każda kobieta, lepiej widzi, lepiej słyszy, tak, to był on, Alan Heath 

Alan Heath - jeden z najpopularniejszych youtuber'ów caravaningowych i nie tylko!

!

     Spotkanie w Muzeum pochłonęło nas obydwu, jakbyśmy się znali od lat! Tak to jest z historykami-histerykami! Co dalej się wydarzyło, w następnym materiale!




                                Podczas pierwszego naszego spotkania w Muzeum w Gałkówku.


                       Gospodarz Dominik witający gości, tym razem moją Córkę Magdusię!


           Wspaniałe eksponaty znalezione w starym Domu Parafialnym, naprawdę było co podziwiać!











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz